新聞稿
相關主題
新聞稿

香 港 仁 聚 首 一 堂
交 流 二 百 五 十 條 愛 港 方 程 式

( 香 港 , 二 ○ 一 一 年 八 月 六 日 ) 為 香 港 貢 獻 出 二 百 五 十 個 愛 心 項 目 的 香 港 仁 , 聯 同 其 支 持 者 共 五 百 人 , 今 天 聚 首 一 堂 , 出 席 「 Love Ideas, Love HK 集 思 公 益 計 劃 」 第 二 回 合 「 仁 者 仁 心 交 流 會 」 。 獲 選 者 皆 本 著 共 同 的 理 念 : 服 務 及 參 與 。 最 得 選 民 支 持 的 首 十 個 受 惠 群 組 社 福 界 代 表 , 在 會 場 上 展 示 色 彩 繽 紛 的 橫 額 , 並 高 呼 反 映 他 們 信 念 的 創 意 口 號 「 給 青 年 一 雙 翅 膀 」 、 「 仁 愛 原 是 無 疆 界 」 等 等 … … 他 們 相 信 自 己 的 項 目 能 動 員 社 會 各 界 投 票 , 是 因 為 能 夠 反 映 當 下 這 社 會 的 需 要 。

同 場 , 大 會 更 與 獲 選 者 率 先 分 享 「 香 港 仁 愛 香 港 」 主 題 曲 Ideas HK 。 該 主 題 曲 由 音 樂 組 合 「 農 夫 」 RAP 出 , 歌 詞 讓 人 咀 嚼 正 能 量 的 樂 趣 。

李 嘉 誠 先 生 恭 賀 所 有 獲 選 者 , 並 衷 心 感 謝 所 有 提 交 項 目 的 個 人 和 機 構 。 他 說 : 「 你 們 敢 想 敢 做 , 敢 愛 敢 付 出 , 獻 上 腦 力 、 心 力 加 執 行 能 力 , 這 份 認 真 、 投 入 、 參 與 及 兼 容 的 正 能 量 不 單 感 動 你 們 自 己 , 也 必 能 感 動 整 個 社 群 , 推 動 社 會 向 前 。 」

李 先 生 又 特 別 感 謝 計 劃 伙 伴 機 構 香 港 社 會 服 務 聯 會 和 聖 雅 各 福 群 會 對 計 劃 的 大 力 支 持 。

「 Love Ideas, Love HK 集 思 公 益 計 劃 」 揭 開 香 港 慈 善 事 業 公 眾 參 與 及 分 享 的 互 動 力 量 。 第 二 回 合 今 年 五 月 三 日 推 出 , 兩 周 的 申 請 期 共 獲 得 一 千 零 七 十 份 建 議 , 符 合 條 件 的 九 百 一 十 五 個 項 目 , 在 六 月 十 三 日 至 七 月 三 日 上 載 到 計 劃 網 站 予 市 民 投 票 。 獲 選 項 目 共 二 百 五 十 個 , 包 括 二 百 三 十 個 由 公 眾 選 出 的 項 目 和 二 十 個 由 李 先 生 親 自 挑 選 的 項 目 。

二 百 五 十 個 項 目 將 獲 合 共 超 過 港 幣 三 千 六 百 七 十 五 萬 元 的 資 金 , 為 香 港 注 入 強 勁 的 愛 心 力 量 。

「 Love Ideas, Love HK 集 思 公 益 計 劃 」 是 由 基 金 會 撥 款 三 億 元 策 劃 的 「 香 港 仁   愛 香 港 」 公 益 行 動 之 首 個 活 動 , 透 過 集 結 科 技 、 公 益 和 社 區 觸 覺 的 力 量 , 推 展 嶄 新 的 互 動 公 益 概 念 : 由 全 港 市 民 決 定 哪 些 項 目 能 獲 得 基 金 會 資 助 , 讓 獲 選 的 項 目 得 以 實 踐 , 揭 開 香 港 公 益 事 業 發 展 新 一 頁 。

創 意 、 參 與 及 社 會 共 融 , 是 基 金 會 的 信 念 , 我 們 同 時 歡 迎 各 位 關 心 社 區 的 香 港 仁 就 這 個 公 益 項 目 的 模 式 向 我 們 提 出 意 見  。 我 們 又 會 定 期 舉 行 交 流 會 , 聽 取 社 福 界 的 專 業 意 見 , 務 求 令 這 計 劃 更 臻 完 美 。

十 大 受 惠 群 組 依 次 為 :

次 序 受 惠 群 組 標 語
1 青 少 年 、 兒 童 及 學 生 給 青 年 一 雙 翅 膀
2 社 區 你 撐 我 撐 你
3 長 者 老 吾 老
4 復 康 給 力 復 康
5 動 物 救 動 物 、 夠 朋 友
6 家 庭 / 低 收 入 家 庭 家 和 萬 事 興
7 病 患 者 同 病 相 愛 到 病 除
8 婦 女 婦 女 當 自 強
9 環 保 環 保 你 大
10 新 來 港 人 士 / 少 數 族 裔 仁 愛 原 是 無 疆 界

Ideas HK 歌 詞

Ideas, born in Hong Kong
We love Hong Kong
That's a place for you
Ideas, born in Hong Kong
Love for Hong Kong
Comes from me and you

事 不 關 己 己 不 勞 心
未 顧 掂 自 己 點 顧 埋 啲 路 人
人 人 為 我 我 為 人 人 ?
邊 有 人 咁 好 品 俾 你 搵 到 真 係 新 聞
石 屎 森 林 人 人 心 諗
至 穩 陣 梗 係 搵 真 銀 諗 真
大 家 唔 同 身 份 唔 同 薪 金 唔 同 娘 親
話 之 其 他 人 自 問 過 到 良 心
唔 算 過 份 只 係 其 他 人 我 唔 多 過 問
我 未 必 係 個 好 人 都 未 算 係 壞 人
做 咗 咁 多 年 人 講 真 我 安 守 本 份
只 不 過 我 唔 知 點 至 開 心

人 人 叫 我 乜 都 快 啲 呀
白 過 幾 多 個 日 月 year
今 日 至 少 有 一 個 就 得
Love love love love love idea

Ideas, born in Hong Kong
We love Hong Kong
That's a place for you
Ideas, born in Hong Kong
Love for Hong Kong
Comes from me and you

諗 諗 點 樣 可 以 幫 到 人
少 少 關 心 唔 會 嘥 你 好 多 精 神
今 日 起 冇 謂 再 浪 費 光 陰
重 新 搵 個 新 嘅 做 人 方 針
其 實 只 要 一 個 微 笑
嗰 世 界 可 能 會 變 得 更 美 妙
適 當 時 候 伸 出 援 手
轉 過 頭 可 能 又 會 多 個 朋 友
身 邊 嘅 老 人 佢 哋 需 要 慰 問
傷 健 社 群 要 人 人 平 等
少 數 族 裔 根 本 係 自 己 人
關 愛 唔 難 睇 你 有 冇 心

人 人 叫 我 乜 都 快 啲 呀
白 過 幾 多 個 日 月 year
今 日 至 少 有 一 個 就 得
Love love love love love idea

Hong Kong, ideas for Hong Kong
Made in Hong Kong
That's a place for you
Hong Kong, ideas for Hong Kong
Made in Hong Kong
That's a place for you

Hong Kong, ideas for Hong Kong

###


下 載 圖 片 (1,153 KB)
出 席 「 Love Ideas, Love HK 集 思 公 益 計 劃 」 第 二 回 合 「 仁 者 仁 心 交 流 會 」 的 五 百 名 香 港 仁 一 起 展 示 色 彩 繽 紛 的 橫 額 , 揭 曉 十 大 最 受 市 民 關 注 的 受 惠 群 組 。


下 載 圖 片 (1,047 KB)
香 港 社 會 服 務 聯 會 行 政 總 裁 方 敏 生 女 士 ( 右 二 ) 、 聖 雅 各 福 群 會 總 幹 事 賴 錦 璋 先 生 ( 中 ) 及 李 嘉 誠 基 金 會 代 表 ( 左 一 及 二 ) , 在 「 仁 者 仁 心 交 流 會 」 上 講 述 「 Love Ideas, Love HK 集 思 公 益 計 劃 」 對 社 會 帶 來 的 正 面 改 變 。 該 計 劃 實 踐 了 基 金 會 的 信 念 : 創 意 、 參 與 及 社 會 共 融 。

有 關 李 嘉 誠 基 金 會

李 嘉 誠 先 生 在 一 九 八 ○ 年 成 立 李 嘉 誠 基 金 會 , 推 動 社 會 建 立 「 奉 獻 文 化 」 本 質 的 力 量 。 他 視 基 金 會 為 他 的 「 第 三 個 兒 子 」 , 投 入 其 三 分 之 一 的 資 產 。 李 先 生 相 信 通 過 教 育 可 增 強 人 力 和 文 化 資 源 , 通 過 醫 療 項 目 可 建 立 一 個 關 懷 的 社 會 , 二 者 均 為 重 要 的 社 會 資 本 。 自 成 立 至 今 , 李 嘉 誠 基 金 會 對 教 育 、 醫 療 、 文 化 及 公 益 事 業 的 捐 款 逾 一 百 二 十 五 億 港 元 , 其 中 約 百 分 之 九 十 用 於 大 中 華 地 區 項 目 。 有 關 基 金 會 的 詳 細 資 料 , 請 參 閱 ︰ http://www.lksf.org

如 有 查 詢 , 請 聯 絡 :
李 嘉 誠 基 金 會
劉 偉 清
電 話 : ( 852 ) 6477 9089 / 2128 1207
電 郵 : jeremyl@hwl.com.hk